پایگاه تخصصی علم صرف (Arabic Morphology)

آشنایی با علم صرف، منابع، مقالات، پژوهشها، نرم افزارها و پایان نامه های صرفی

پایگاه تخصصی علم صرف (Arabic Morphology)

آشنایی با علم صرف، منابع، مقالات، پژوهشها، نرم افزارها و پایان نامه های صرفی

پایگاه تخصصی علم صرف (Arabic Morphology)
«اللهم عجّل لولیّک الفرج و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه»
شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ

کتب صرفی 90: المعین فی التصریف

«المعین فی التصریف» کتابی کمک آموزشی در زمینه صرف است که با تلاش حسن حمد و تحت اشراف دکتور امیل بدیع یعقوب به سامان رسیده است. در این کتاب ابتدا به نکاتی پیرامون صرف افعال پرداخته شده و سپس تمامی صیغ (ماضی، مضارع و امر) تعداد زیادی از فعال متنوّع صرف شده است.

دریافت حجم: 7.38 مگابایت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳

نظرات (۳)

۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۸ سید جمال موسوی
با سلام .
بنده اصالتا عرب زبان هستم یعنی زبان مادری من عربی است اما متاسفانه نه می توانم به این زبان تکلم کنم و نه موقع خواندن متون عربی مسلط هستم .
البته از نظر شنیداری کاملا زبان عربی محلی خوزستان را متوجه می شوم و در مواقع لزوم و اجبار چند کلمه ای هم صحبت می کنم .
مدتی است که خیلی علاقه مند شدم که زبان عربی فصیح و کتابی را یاد بگیرم و دست کم توان خواندن و نوشتن متن عربی را پیدا کنم . لذا خواهشمند است در صورت توان در این زمینه بنده را راهنمایی بفرمایید .
لطفا از طریق ایمیل پاسخ را برای بنده ارسال نمایید .
با تشکر
موسوی
mousavi1007(at)Gmail.com
اهواز
پاسخ:
با سلام و تشکر از بازدید شما به سایت عربی برای همه مراجعه کرده و با مدیر سایت مشورت کنید جناب آقای اسدی
۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۴۳ دستگاه جوجه کشی ایران جوجه
جالبه من این کتاب رو خوندم
۲۹ آذر ۹۸ ، ۱۹:۵۳ آگهی رایگان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی