پایگاه تخصصی علم صرف (Arabic Morphology)

آشنایی با علم صرف، منابع، مقالات، پژوهشها، نرم افزارها و پایان نامه های صرفی

پایگاه تخصصی علم صرف (Arabic Morphology)

آشنایی با علم صرف، منابع، مقالات، پژوهشها، نرم افزارها و پایان نامه های صرفی

پایگاه تخصصی علم صرف (Arabic Morphology)
«اللهم عجّل لولیّک الفرج و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه»
سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۵۴ ب.ظ

کتب صرفی 17: أبنیة الأفعال دراسة لغویة قرآنیة

کتاب «أبنیة الأفعال، دراسة لغویة قرآنیة» تألیف دکتورة نجات عبدالعظیم الکوفی در 316 صفحه، افعال مزید و اثر زیادت حروف در آنها را خصوصاً در قرآن کریم، به تفصیل مورد بررسی قرار داده است.

دریافت از سایت جامعة امّ القری

لطفاً در قسمت نظرات خرابی لینک را گزارش دهید!

أخبرنا عن رابط لا یعمل رجاءً!

نظرات (۳)

خسارت زدی  بااین سایته .آقاجان دقت کن 09350572498
پاسخ:
با عرض سلام و پوزش لینک اصلاح شد؛ نفرمودید بابت چی خسارت خوردید؟!

چاپش کردم بخیال اینکه ابنیة الافعال کوفی.

پاسخ:
عذرخواهی میکنم؛ قبل از چاپ نگاه نکردید ببینید چیه؟ باز هم اگر بنده رو مقصر می دانید بفرمایید جبران کنم ان شاء الله

دستت درد نکنه ایندفعه خودش بود.چیز نابیه قبول دارید؟

پاسخ:
خواهش می‏کنم بابت لینک اشتباه سابق عفو بفرمایید. متن این کتاب رو هنوز بررسی نکردم ولی شما میفرمایید خوبه لا بد خوبه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی